joi, 8 noiembrie 2012

Veruci și vindecarea lor

Astăzi am revenit și pe acest blog după muult muult timp. N-am mai avut timp de el, însă mi-am promis mie că atunci când mă voi vindeca de veruci fără intervenții chirurgicale ci doar prin remedii naturiste, mi-am promis că voi reveni aici pe blog.
Mai întâi am să încep prin a vă spune ce sunt verucile. Verucile sunt mici tumori de natură benignă ce apar pe piele sau în mucoase. Se datorează virusului Hpv ( human papilloma virus). Acestea nu produc simptome și se multiplică lent formând excrescențe de diferite dimensiuni. Acestea pot fi nebăgate în semn perioade lungi de timp, mărindu-se din ce în ce mai mult, dezvoltându-se astfel mase tumorale ce pot persista luni sau ani de zile.
În funcție de localizare verucile se pot clasifica în:
  • extra-genitale
  • genitale ( în mucoasă)
  • în epidermă( epidermodisplazia, apar foarte multe veruci)
 Cele genitale și cele din epidermă au potențial malign, datorită rangului HPV Datorită acestui grad ele sunt împărțite în veruci cu potențial malign scăzut(6 si 11) și veruci cu potențial malign ridicat (16 și 18).
De asemenea o altă clasificare a verucilor, să-și poată da seama tot omu ce fel de veruci are poate fi și următoarea:
  • veruci vulgare: sunt proeminente cu o suprafață aspră, de culoarea pielii sau cenușii, emisferice, nu dau simptome și se localizează la nivelul degetelor( picioare) și ale mâinilor,sunt emisferice;
  • veruci plane: frecvente la copii în special, la persoane cu imunitate scăzută, sunt mici dar proeminente, netede,  de culoarea pielii sau rozalii, se localizează pe față, brațe, genunchi și gambe;
  • veruci plantare: puțin reliefate, asemenea unor bătături, dure, se localizează la nivelul tălpilor și sunt foarte dureroase la mers ( prin apăsare)
  • veruci genitale ( creasta de cocoș): apar în zona genitală și anală atât la femei cât și la bărbați. Acestea se transmit pe cale sexuală, la femei pot apărea și pe colul uterin. Sunt inobservabile și nu se simt.
Eu am avut veruci plantare și sincer nu doresc nimănui! Sunt extrem de dureroase, le-am avut luni de zile și mi-am deformat chiar și mersul ( nu voiam chirurgical să le scot pentru că s-a găsit o asistentă să-mi zică că o să fie foarte dureros și că o să mi le scoată pe viu și că apoi mi-ar apărea la loc și ar trebui să le scot iar.. procesul continuând). Durere? Mai multă durere? CLAR NU. Trebuia să existe și o altă modalitate... și.. A EXISTAT( bine.. durere.. tot a fost).
Am căutat mai multe remedii pe net și prin tot felul de cărți ”mediciniste”( care sunt cele mai bine). Remedii am găsit mai multe, le-a încercat aproape pe toate, făcând astfel un singur remediu prin repetarea mai multor remedii într-un interval de timp de o lună jumătate de zile.
  • Ziua I : Am pus pe foc o oală cu apă(2,5l apă) și am încălzit-o la 100 de grade. Am pus-o apoi apa într-un lighean și am adăugat cam un sfert de kilogram de sare de sac și o jumătate de litru de oțet. Am amestecat puțin și am băgat picioarele în lighean ținându-le 20-25 de minute. Apoi m-am șters cu un prosop și am dat pe veruci cu o piatră poncică( să mai elimin din masa moarta în urma acționării soluției de apă cu sare și oțet asupra verucii). După aceea am dat cu puțină cremă de mărul lupului și m-am apucat să-mi prepar următorul remediu. Pisăm 3-4 căței de usturoi și îi întindem uniform pe o farfuriuță peste punem acid salicilic( un strad de 1-2mm) și amestecăm. Acea ”pastă” o punem peste veruci acoperind-o cu o folie( staniol sau ce aveți) și apoi bandajăm. Aceasta o ținem până a doua zi dimineața.
  • Ziua II : După ce desfacem bandajul și ne curățăm de pasta de pe veruci, repetăm pașii din ziua 1.
  • Ziua III: Repetăm pașii de mai sus.
După aceste 3 zile oprim ciclul tratamentului de mai sus, deoarece usturoiul cu acidul salicilic arde și țesutul din jur, și ne rezumăm doar la cremă de mărul lupului și la băi ale picioarelor/mâinilor sau unde avem în apa cu sare și oțet, timp de o săptămână.
  • Ziua XI și Ziua XII: repetăm ciclul tratamentului din Ziua I.
Timp de o săptămână ne rezumăm iar la cremă și apă cu sare și oțet și apoi frecăm cu piatra poncică, la fel ca după Ziua IV. De menționat este faptul că în timpul acestor perioade tratamentul cu apa ar trebui repetat de 2 ori pe zi ( dimineața și seara).
  • Ziua XX, XXI și ar merge chiar și XXII repetăm remediul din Ziua I, iar apoi pauză de o săptămână și tratament cu apă, sare și oțet cu piatră poncică.
  • Pe durata următoarelor zile repetați procesul ( asta dacă nu deja v-au ieșit verucile, pentru că o să iasă :) )
Sper că v-am fost de folos cu acestea :) și vă doresc multă baftă, dar mai ales.. să nu aveți niciodată nevoie de acest post!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

if you have something to say, say it.. if not, keep it to yourself; either one works for me