miercuri, 1 august 2012

My appreciation post for Danutza :)


Miellow! Eu sunt Akka :) La o prima vizualizare pe Wikipedia, numele ar face trimitere la un spirit din mitologia culturii finlandeze, but no worries, I don't require any worships :) Ar mai fi varianta unui personaj din "The Wonderful Adventures of Nils", o scriere suedeza fictiva. Dar spre my humbling defense, numele se intentiona a fi nu atat original, cat prezentand o oarecare rezonanta afectiva, dat fiind faptul ca asa ma autointitulam in frageda-mi pruncie. Si, fiind in pana de idei asera, m-am gandit sa il folosesc. Bun acestea fiind spuse (hope my spelling mistakes remain at a not very noticeable level due to my very first post anxiety) - moving on to my style care e posibil sa se modifice de-a lingul timpului, acesta va avea un caracter ludico-flegmatic care poate fi explicat prin faptul ca in patul din camera mea de camin domnesc trei animalute de plus care atunci cand nu comploteaza noaptea pentru ca eu sa ma trezesc in zori pe jos (trebuiesc puse la punct, stiu:), imi ocupa practic 2/3 dintr-un pat si asa nu prea mare. Iar pentru partea flegmatica, presupun ca e personalitatea mea unsor narcisica responsabila, cea pe care am incercat sa o reneg pana acum un timp cand am inceput ma simt ca o impostoare in propria mea viata si sa accept ca atata timp cat sunt un homo sapiens (nocturnus ;p) ea va face parte din mine neconditionat si inveitabil.

Daar, suficient despre mine. Aceasta postare este dedicata Danutzei, my dear friend, fara de care acest blog nu ar fi existat >:d<. Pot spune ca ideea de a-mi face unul a inceput sa imi dea tiptil tarcoale aseara, in timp ce citeam ultimele ei doua postari. Si cum in general traiesc pe principiul „aici si acum”, am zis let's do it!! Bine, partea cu „let us do it”a fost fara „us” intrucat Danutza a facut totul de la cap la coada. Eu, in afara de faptul ca imi mai aluneca degetul pe pad uneori, nu prea am contribuit cu mare lucru, deci meritul e in intregime al ei ;) You can blame it on my ADD, baby :) (she knows what I mean :) ) Postarile ei sunt absolut geniale, mie imi plac prin stilul narativ de calitate pe care reuseste de fiecare data sa il adapteze fiecarui topic pe care il finalizeaza cu cate o melodie bine aleasa si fata de care, inevitabil, eu sfarsesc prin a deveni addicted to. Recomand postarile ei cu mare caldura, pe mine chiar m-au inspirat si mi-au trezit o pofta nebuna de scris. Acum, faptul ca s-ar putea ca blogul meu in devenire sa ramana vizualizat doar de ea, asta mi se datoreaza strict mie si a calitatii materialelor viitoare pe care le voi posta. You can blame it on my...nu mai, fara :)) or you can simply blame it on the fact that I'm a Psychology student...that explains a lot, right ;) Plus ca face si niste recenzii de filme foarte bune :X Din pacate, eu nu am reusist sa vad decat cateva filme din cele recomandate de ea, because of my lovely net..not..:), dar cele pe care le-am vazut mi-au placut maxim..cel mai recent, adica ieri, mi-a povestit despre un serial „Perception”. Tot ce pot sa spun e ca a fost love at first side..si nu doar fata de Daniel, actorul principal :-”, ci de intregul plot :x...i mean, really, how can one not fall for such a brilliant schizo?:X if you know what I mean (awww..mc dreamy face- si nu vorbesc despre tipul din Anatomia lui Grey, ci de emoticon:p ) Deci, long story short, vreau sa ii multumesc inca odata Danutzei pentru rabdarea si timpul pierdut si ii indemn pe toti cei care imi citesc blogul (in acest moment, niste himere simpatice si animalutele mele de plus) sa citeasca neaprat si http://crash4crantz.wordpress.com/ ::X:X:X O sa va delectati si cu niste poze superbe, I promise;) Asta e una din melodiile recomandate de ea de care I'm totally in love :X
Bun, o sa inchei aici, deocamdata.
But I shall come back!! (imagine this spoken with an evil Dracula voice...not sure why, but it seems funny at this moment).
Hugs!
Akka.

4 comentarii:

  1. deci.. imi place cum imbini romana cu engleza... imi pace stilul tau usor mai mult flegmatic... e prima data cand citesc un articol asa mare al tau si imi place! Pot spune ca dupa ce am ajuns la partea cu mine am inceput sa rad :)) ! Si acum rad la cat m-ai laudat acolo :))
    Si acum stiu de ce dumnezeului se schimbau paginile:)) iti alunecau tie degetele pe PAD!!!!
    Deci eu te rog sa scri mereu.. dar sa incerci ( chiar daca o sa mai fie modificat in timp ) sa iti pastrezi cam acelasi stil!
    Imi place tare mult si cum te-ai descris! Ce sa mai... you're great! Bafta in continuare
    PS: melodiile la post, parca te fact sa prinzi mai usor ideea textului !

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeeeeeeeeeey :X:X:X So glad you liked it :) Thanx again for all your help, couldn't have done anything of this without you..aici ma refer nu numai la blogul in sine,ci si la partea cu promovarea;)all in all...vorbele sunt de prisos: "You're simply the best!":X

    RăspundețiȘtergere
  3. Merge bine, dă-i tare, aștept postări în continuare.

    Colegul tau de la FPSE, Șerban (și din AIESEC :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci pt sustinere, Serban:) Apreciez mult! Tu ce faci,ai plecat in internship?:)

      Ștergere

if you have something to say, say it.. if not, keep it to yourself; either one works for me