miercuri, 1 august 2012

Hell yeah!


Yellow! :) Akka the Finnish godess again...just kidding:)) It's just me :) Deci, trecand la cele ce am de spus, zilele trecute am dat peste un articol extrem de interesant scris de Pera Novacovici. Entuziasmul manifestat in fata noului corelat cu minunata-mi „calitatate” omniprezenta in absolut toate actiunile pe care le intreprind (yeah, sometimes I do stuff other than talking to myself and approving, of course :) si anume, nerabdarea, am parcurs (onlinemente vorbind) cu privirea, paragrafele, pana ce am dat de un capitol foarte dragut: homeostazia. And I was like...hmmm...should I or should I not bother reading the entire chapter...i usually tend to select the main paragraphs ...so, it was one of my VID moments :))...VID-very important decision..ignore me, I just love making up acronyms :X:X:X So back to the point, homeostazia (let's call it HOMY for now on:) sau capacitatea organismelor de a-si mentine constanti anumiti parametrii.  Adica rolul ei de fapt este de a semnala anumite dezechilibre interne sau ce anume resimte ea ca fiind dezechilibre. So, aici vine partea cea mai interesanta care mie mi-a placut si anume ca nu tot ceea ce ni se intampla este rau pentru noi, ci ca pur si simplu HOMY, this great body surviving system just has an annoying tendency to resist to any change it might occur in our life, fie ea buna sau rea. E acea rutina in care intram la un moment dat fara sa ne dam seama si pentru care trebuie sa ne zbatem destul de mult ca sa iesim. E zona de confort pe care noi o resimtim ca pe o stare de bine, dar care e totodata si cea mai periculoasa...it ruins ambitions, dreams, hopes and all those things our eyes used to shine for once :( But the good thing, is that we CAN do someting about it! And i'm not talking about eating chocolate and watching Tv all day long...desi, suna tentant...dar nu. Vrem viata la care aspiram? Atunci trebuie actionat! Cu pasi mici, dar precisi. Cu stabilirea unui tel mai dificil de atins, dar totusi realizabil. Cu increderea ca ceea ce nu ne omoara, ne face mai puternici. Si pentru cine tine neaparat, a little bar of chocolate in the back pocket while facing the world with eyes wide open and fighting for accomplishing dreams seems more than legit to me :) Let's say "hi" to a brand new challenging day! Hell yeah!
 Akka.

P.S. Multumesc Danutzei inca odata pentru tot ce a facut pentru acest blog! Si melodia promisa:

4 comentarii:

  1. mi-am amintit acum unde am auzit despre Homeostazie.. pardon.. HOMY :D ! In filmuletul trimis de tine! Mno eu stiu despre ce este homeo.. pardon HOMY si ma bucur ca le-ai impartasit si celorlalti :)
    Insa un mic sfat... fi mai clara ( adica da-le mai multe detalii) asta pentru urmatorul post... mai multe indicii spre pasii ce ar trebui sa ii urmeze.. mai multe informatii :)... sa fie cat mai concret.. :)
    Ca de obicei stilul tau ma face sa citesc pana la capat, ma amuza si ma captviveaza in acelasi timp! Iar la sfarsit.. am ras isteric cand mi-ai multumit AGAIN ! So keep going on !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you liked it >:D<:x..Ma bucur ca reusesc sa te amuz :))Despre pasi, nu stiu exact ce sa zic, sunt inca in procesul de experimentare myself, dar I promise ca odata ce I figure things out,o sa ii impartasesc si pe blog cu mare drag:) thanks for your support! :) Big huuugs >:D<

      Ștergere
  2. Bun articol,as vrea ca pe viitor sa spui mai multe despre conceptele precum homeostazia ... si poate ca smileyurile au fost putin overkill.
    P.s Cred ca articole despre metacognitie sau neuropsihologie ar atrage destul de multi oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut. E posibil ca pe viitor sa postez si din aceste domenii, merci frumos pentru sugestii:)

      Ștergere

if you have something to say, say it.. if not, keep it to yourself; either one works for me